szerda, november 18, 2015

Nikon FE - 5. tekercs


"szürke árnyalatok"

A Nikon FE legújabb csodája. Nagyon vártam már, hogy lássam milyen képek készültek a Fomapan 100-as filmre. Végre előhívták a képeket. Most egy másik helyre vittem előhívatni a képeket és azt tapasztaltam, hogy bár nem matt papírra nyomtatták, a szemnek sokkal kellemesebb lett a végeredmény. Végre nem kapott semmilyen színárnyalatot a szürke. 

... ezt itt Rita készítette a Bálna előtt ...

... az orr ...

... a farokuszony ...

... 24-85 ...

... leveleket visz a Duna ...

... régi és új ...

... nappal szemben ...

... a Fővám téri vásárcsarnok ...

... a Lónyai sarka ...

... óriáskerék ...

 
... ez a Szent István Bazilika és Rita találkozása a 8mm-es DX objektívvel ...

 
... egy körgangos udvar és a 8mm-es Samyang találkozása ... és a Bazilika oldalhajója ...

 
... fent és lent ...

... multiexpó a tükörben ...

... Lensbaby a Nikon FE-n ...

... szeretem ...

... ketten a tükörben ...

Továbbra is tetszik ez az analóg világ. Ha rajtam múlik nemsokára jön a folytatás :) Jó fényeket!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia! A különböző színeltolódás egy technológiai hiba. A gyorslaborok a fekete -fehér képeket digitalizálás után színes papírra világítják le mint a közönséges színes és digit anyagokat.