szerda, január 27, 2016

Nikon FE - 7. tekercs


"a szürke sok-sok árnyalata"


Egy újabb tekercs tartalma lett előcsalogatva a sötétből. Az eredménnyel nem vagyok maradéktalanul elégedett. És ez nem a lefotózott képekről szól, hanem az előhívás minőségéről. Ezt a mostani tekercset kicsit felületesen hívták elő, ami elvette a kedvemet a helytől, ahol eddig hívattam a képeket. 
Megnézve az előhívott képet és összehasonlítva egy egyszerűen beszkennelt (negatív)filmdarabbal, kicsit átküldve a Photoshop alap hangolásain, sokkal szebb képek kerültek elő (szebb = részletgazdagabb)... 

Leírtam már: Csalódott vagyok az előhívatás illetően... Egy beállítással hívtak minden kockát a tekercsen... :(

Ilyen képek kerültek elő a sötétből (negatív skennelve...):















Továbbra is szeretem ezt az analóg világot :) A következő tekercs már a gépben... :)

Nincsenek megjegyzések: