péntek, július 21, 2017

Tablók 2017-ben

2017-ben is készítettem két tablót. Az ipolyvarbói végzősöknek egy egyszerűbb, klasszikusat, és egy összetettebb, bonyolultabb, kissé szokatlant az ipolynyéki végzős diákoknak.

Az egyeztetést, fotózás, fotó retusálás, tabló tervezés, majd nyomtatás követte. Majd a nyomtatás, amit első körben elrontott a nyomda. Másfél héten keresztül reklamáltam, mire az utolsó pillanatban megkaptam mindkettőt. Ez kellemetlen másfél hét volt.

A fotózás jó hangulatban telt. Vidám, vicces fiatalokat ismerhettem meg.
Az ipolyvarbói tabló - mint már írtam is - egy egyszerű klasszikus tabló lett.
 

  
 
 

 
Az igazán nagy kihívást az ipolynyéki tabló hozta. Minden végzős egy jól megtervezett, kigondolt pózt vett fel. Az így készült képekből újság címlapok készültek. Segítettek megtervezni a címlap szövegezését, a többi munkálatot rám bízták. Jó néhány munkaórát igénybevett, mire elkészültek a címlapok. A háttér (újságos polc) elkészítésében egy kedves barátom segédkezett. Köszönet érte.
Az ipolynyéki tabló ilyen lett:
 
 

 
Még egyszer köszönöm mindenkinek, aki részt vett, segédkezett a tablók elkészülésében. Egy kihívás és élmény volt egyben. A tanároknak, a végzős diákoknak, a segítségemre siető Barátnak és azoknak is, akik szorult helyzetemben vigasztaltak, vagy épp segíteni próbáltak ;)

Nincsenek megjegyzések: